Mijn Klacht:
Vandaag kreeg ik in mijn postnl app de melding dat mijn pakketten van twee verschillende leveranciers geleverd waren op een postnl punt.
Toen ik in de app ging kijken waar dat was. Bleek dat postnl punt 200km hier vandaan.
Ik heb toen postnl gebeld en daar snapte medewerker totaal niet wat ik bedoelde of wilde het niet snappen. Ik kreeg de hele tijd te horen dat als het postnl punt vol zit de postnl medewerker dat uitwijkt naar het dichtstbijzijnde punt. Maar dat is toch geen 200km hiervandaan????
Ik heb na het moeilijke gesprek met postnl de leveranciers gebeld. Die wisten mij te vertellen dat de pakketten wel hier bij een postnl punt lagen. Toch knap he dat de leveranciers dat wel weten en postnl niet!
Bij het postnl punt hier in de wijk vertelde ze dat de bezorger mogelijk een verkeerde code had gescant voor beide pakketten.
Als ik het dus bij postnl had gelaten was ik mijn pakketten kwijt geweest! En waren ze retour gestuurd…
Het zou fijn als postnl hun medewerkers hier op aan spreekt!!!!
De ene medewerker scant een verkeerde barcode en de klantenservice heeft moeite met logisch nadenken…. 200km verschil!!!!
Gewenste Oplossing:
Dat postnl dit gaat uitzoeken waar het verkeerd ging, hun medewerkers erop aan spreekt.
Her is toch schandalig dat ik de leveranciers moet gaat bellen omdat postnl een fout maakt en de kcc van postnl moeite heeft met logisch nadenken!
En hier een terug koppeling over geven!
