Klacht: pakketje te laat bezorgd.

i.koen op 20 maart 2025 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12 februari 2025 pakketje verstuurd naar Australie, Is pas op 06-03-2025 bezorgd. Heeft vanaf 14 februari tot 04-03-2025 in Den haag gelegen. Oorspronkelijk zou het 9 tot en met 13 werkdagen duren. Post.nl 3 keer opgebeld. 3 verschillende antwoorden gegeven. 1.restitutie tariefkosten. 2. pakketje is verloren geraakt. 3. mag tot 28 werkdagen duren.

Gewenste Oplossing:

Restitutie tariefkosten 25.30 euro.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door i.koen