Klacht: Pakketje niet bezorgd

Zoals boven aangegeven op 09 mei 2025 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelde schoenen zouden eerst 25-4 rond 10.15 bezorgd worden, dit werd gaandeweg de dag steeds opgeschoven tot 3x toe met als laatste armslag dat het wel 22.00 kan worden .Net krijg ik het bericht dat het pakketje pas maandag wordt bezorgd.
M.i. is het qua planning raadselachtig dat er zoveel tussen kan komen dat vanaf 10.15 , dat nu, 18.50 er ineens geen mogelijkheid meer is om te leveren. Ik vind dit bepaald geen klantvriendelijke actie,en eigenlijk onbehoorlijk aangezien mijn tijd bepaald word door een slechte planning van post nl.

Gewenste Oplossing:

Hoe kan ik tevreden zijn als de geplande bestelling van vandaag pas maandag komt. Ik ben niet geraadpleegd over een oplossing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Zoals boven aangegeven