Klacht: Pakket verloren gegaan

JesperC op 25 september 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ PostNL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 25 september 2024

Een klant heeft een klacht ingediend bij PostNL over een verloren pakket, waarvan de laatste update bijna zes maanden geleden was. Ondanks een onderzoek is er geen oplossing gevonden, en het pakket had een waarde van 300 euro.

Mijn Klacht:

Laatste update was: Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt. Het lukt vandaag niet je pakket te bezorgen. Afhaaltijd volgt nog.

Dit was bijna 6 maanden geleden. Er was een onderzoek naar gedaan, maar daar is niets uitgekomen. De waarde van het pakket was 300 euro.

TrackTrace: https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SOPKA024286297-NL-6013SB?languagenl

Gewenste Oplossing:

-

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht JesperC

2 jaren geleden - Kort na het plaatsen van dit bericht is de tracking opeens niet meer zichtbaar. Heel apart allemaal. Blijkbaar houdt PostNL deze site in de gaten.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM