Klacht: Pakket verkeerd bezorgd

Mevr Brinkman op 02 september 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ PostNL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 2 september 2024

Een klant van PostNL heeft geklaagd over een verkeerd bezorgd pakket dat zonder toestemming voor zijn deur is geplaatst, terwijl het voor de buren bestemd was. De klant vindt dit onacceptabel en onbeleefd, en pleit ervoor dat pakketten naar een afhaalpunt worden gebracht als er niemand thuis is.

Mijn Klacht:

Dat pakket was voor de buren, niet thuis. Wat doet de post, ik was ook niet thuis en her is zonder toestemming voor mijn deur geplaatst . Dit vind ik onacceptabel. Ik vind dit wel onbeleefd. Als er niemand thuis is breng het naar een afhaalpunt en zet het niet bij iemand voor de deur.

Gewenste Oplossing:

Het gaat niet eens om mij, maar de werkwijze van jullie personeel
Dat is niet netjes.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Mevr Brinkman

2 jaren geleden - Ik heb de klacht ingediend

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM