Klacht: Pakket niet bezorgd

Sabas77 op 12 november 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is de zoveelste keer. Ik heb een pakket besteld en bewust gekozen voor avond bezorging omdat ik dan thuis ben. Kreeg ook netjes track and trace. Ze zouden komen tussen 20:45 en 21:45. Kreeg een melding bezorger is onderweg en komt aan tussen 20:43 en 21:04. Om 21:05 kreeg ik een melding aflevering is niet gelukt. Er is niet aangebeld en ik heb geen PostNL bus in de straat gezien. Dit gebeurd vaker het lijkt erop dat de bezorger geen zin heeft om het pakket te bezorgen. Als diegene het niet leuk vind om zo laat pakketten te bezorgen. Ga dan wat anders doen

Gewenste Oplossing:

Schade vergoeding

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Sabas77