Klacht: Pakket kwijt?

Bluebird op 18 januari 2013 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn klacht is dat ik een bestelling heb geplaatst op een webshop op vrijdag 11 januari 2013. Ik zou het de volgende dag moeten krijgen. Zaterdag 12 januari 2013 nog steeds niet ontvangen. Er stond, bij de orderstatus, dat het vertraging op had gelopen. Kan gebeuren, neem ik aan. Het zou dan op dinsdag 15 januari 2013 geleverd worden, ook niks. Het is nu vrijdag 18 januari 2013 en ik heb er genoeg van.

Ik wil mijn pakket ontvangen in goede staat. Als dat niet mogelijk is, dan mijn geld terug. Het gaat om een behoorlijk bedrag (324,90 euro).

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Ik wil mijn geld terug! Dit duurt veeeeeel te lang.

Bericht van

11 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door