Klacht: pakket half bezorgd en wordt niet naar gezocht

Bezoeker 2023 op 17 april 2025 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

we hebben een product gekocht via marktplaats , de persoon heeft het aangeboden aan het postkantoor , men heeft het aangenomen en is omschreven qua gewicht en omvang . 3smkpl728872340 is het nummer waar post nl naar vraagt , er staat dan dat het bezorgd is maar we hebben de helft gekregen, het pakket is bezorgd in een bruine doos met het logo van green pan erop . post nl heeft de zaak constant afgedaan met allerlei smoesjes, maar de laatste was; hier is een nummer , geef dit aan de persoon die het pakket heeft verstuurd en laat diegene contact met ons opnemen dan starten we het onderzoek,, de persoon die het pakket heeft verstuurd naar ons heeft contact met post nl opgenomen met het desbetreffende nummer en kreeg onmiddelijk te horen; we kunnen het niet vinden. het is een vrij duur procuct, het feit dat we constant aan het lijntje worden gehouden zit ons erg dwars

Gewenste Oplossing:

daadwerkelijk zoeken naar de rest van het pakket! de aanbieder van het pakket heeft het in twee delen aangeboden en het aan elkaar getaped, het postkantoor heeft zelf het label met ons adres aan 1 van de 2 aan elkaar geplakte dozen geplakt , de rest van het pakket is eraf gehaald? want er zat toch geen label aan? wij hebben nu in feite niets . ze moeten zoeken en het pakket aan ons bezorgen , een bruine langwerpige doos met het label green pan er op en een kilo of 20

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Bezoeker 2023