Mijn Klacht:
Vanaf week 50 tm week 3 helemaal geen post gekregen, rekeningen, abonnementen etc. Klacht op klacht ingediend. Te horen gekregen dat ik de post als verloren moet beschouwen. En dat was dan de afhandeling
Vanaf week 4 ging het dan wel weer goed, Tot afgelopen zaterdag. Ik kreeg een melding dat mijn pakket onderweg is en dit tussen 11 en 13 uur bezorgd zou worden. Er werd niets bezorgd! In de app stond nu dat het pakket nog niet was ontvangen door postnl. Hoe kan dat? Dus een klacht ingediend, antwoord ik moet me bij de verzender melden die heeft het pakket niet overhandigd. Dat zal wel, mijn klacht is dan dat ik door jullie wordt misleid. Jullie melden mij dat dit wel is overhandigd en dat dit wordt bezorgd tussen 11 en 13 uur… Hoe kan dat? Chat wordt dan afgebroken en klaar.
Gewenste Oplossing:
Bezorg nu eens dat wat je moet bezorgen, geef duidelijke informatie, zorg voor deskundige mensen bij de klantenservice
