Klacht: Onmogelijk Bezorgvoorkeuren aan te passen naar een ander pakketpunt dan dichtsbijzijnde

Cybersecurity specialist op 12 maart 2025 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist contact gehad met PostNL Case 30783917 en Case 30783484
Omschrijving
Onmogelijk om pakket aflevervoorkeur aan te passen naar een alternatief pakketpunt.

In de app en website is het niet mogelijk om een alternatief pakketpunt te selecteren wat verder weg is dan de dichtsbijzijnde. Ik krijg maar 1 optie te zien, de pakketautomaat wordt altijd geweigerd, (handtekening of niet is geen oorzaak) waardoor pakketten automatisch naar een drogist gaat wat zeer korte bezorgtijden heeft.
Ik wilde hierover een klacht indienen doordat de software raar gemaakt is en geen enkel alternatief als standaard bezorgvoorkeur kan worden ingesteld.

Mij is verteld dat het niet mogelijk is om een klacht in te dienen over dit onderwerp doordat dit niet de manier is waarop postnl werkt. Daarna is het contact verbroken zonder een oplossing aan te bieden.

Het gaat mij er niet om dat het probleem wordt/ werd opgelost voor dit enkele pakket, maar ik wil mijn instellingen aanpassen zodat ik niet voor ieder pakket opnieuw contact hoef op te nemen en maar hoef te hopen dat het goed gaat. Ivm fraude kon men mij geen alternatief bieden.

Graag zie ik dat er meer opties beschikbaar komen als standaard bezorglocatie op basis van je thuis adres.

Gewenste Oplossing:

Graag zie ik dat er meer opties beschikbaar komen als standaard bezorglocatie op basis van je thuis adres.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Cybersecurity specialist