Klacht: Niiet leveren

Fred515 op 21 september 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ PostNL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 21 september 2024

Een oudere klant heeft geklaagd over het niet ontvangen van een pakket op 7 september, ondanks dat hij de hele middag thuis was. Hij ervaart de klantenservice van PostNL als onverschillig en arrogant, vooral in de omgang met oudere mensen, en heeft eerder ook al negatieve ervaringen gehad met de telefonische ondersteuning.

Mijn Klacht:

Hallo

Ben oo leeftijd en altijd thuis.
Nu zou er 7 sept in de middag pakje komen.
Al wat komt naar geen post.nl, ze hebben daar duidelijk lak
aan de klant, ze laten ze gewoon als vuil wachten, echte arrogantie
Zelfs excuses kunnen ze niet zeggen, ronduit schandalig hoe ze daar met bejaarde
nensen omgaan.Nu is dit nier de eerste keer, heb keer gebeld 2 uur aan de lijn.
Hoor je kan gebeuren., dag nevrouw en hoorn erop.
De arrogantie druipt er vanaf.kijk naar je concurrent die presteren beter.

Gewenste Oplossing:

Kom afspraak na en neem contact op en zeg sorry

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Fred515

2 jaren geleden - Geen reactie post.nl

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM