Klacht: Niets ontvangen

Ron16041964 op 19 september 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ PostNL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 19 september 2024

Een klant heeft op 28 augustus een bestelling geplaatst via Bol, maar ontvangt deze niet. Ondanks berichten in de PostNL-app die aangeven dat de levering op 30 augustus zou plaatsvinden, meldt PostNL dat het adres onbekend is en de bestelling retour afzender gaat. De klant vindt deze situatie verwarrend.

Mijn Klacht:

Op 28 augustus bestelling gedaan via Bol. Nu, na allerlei wazige berichten in de postnl app gaat mijn bestelling retour afzender. Adres onbekend zeggen ze, terwijl in de app staat dat ze op 30 augustus bezorgd zouden hebben. Zeer vreemd verhaal.

Gewenste Oplossing:

Nu met niets meer, stuur maar terug, bestel wel opnieuw maar dan niet meer laten leveren door PostNL.
Jammer dat ze het monopolie hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM