Klacht: Niet bezorgd, bezorger rijdt weg

Elske jansen op 17 januari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket zou geleverd worden vanochtend. Berichtdat bezorger onderweg is. Ik zie de bus bij de overburen iets afgeven. Rijdt vervolgens terug en ik krijg een ‘bezorging mislukt’ bericht. Hij was op 80 m van mijn huis en levert het iets af !, heb vrije uren opgenomen en had het pakket vandaag nodig. Dit is nu al de tweede keer in 2 weken tijd. Vorige keer kreeg ik bericht dat ik niet thuis was, terwijl ik gewoon thuis was en de postnl bus niet gemist kon hebben. Schandalige service!

Gewenste Oplossing:

Dat ik er op kan vertrouwen dat pakketten worden geleverd en in zo'n geval het pakket alsnog zelfde dag wordt geleverd .

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 januari 2024 om 15:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Bedankt voor je bericht. Elke dag doen onze post- en pakketbezorgers hun uiterste best om alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar.

Tot snel!
De klantenservice van PostNL

Elske jansen

Heeft op 17 januari 2024 om 17:00 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dat is geen oplossing en het is een standaard reactie die niet passend is

Alle klachten die gemeld zijn door Elske jansen