Klacht: Mijn bestelling niet ontvangen all 2 manden wacht ik op

Nakic op 17 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wat en slecht bedrijf is dit heb ik nog nooit meegemaakt dat ik 2 manden op mijn spullen moet wachten en nog niets ontvangen

Om mijn spullen snel te bezorgen daar ben ik tevreden

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 17 juli 2023 om 14:33 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket nog niet heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik adviseer u om de vermissing te melden bij de afzender. Deze kan u een eventueel alvast een nieuwe zending toesturen (vooral bij zakelijke afzenders) en, volgens voorwaarden, een onderzoek laten instellen. De afzender blijft namelijk verantwoordelijk, voor u als klant, totdat u het pakket ontvangen heeft. Zo lang u niet ontvangt, waarvoor u de afzender betaald heeft, hoort de afzender u een passende oplossing te bieden.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Nakic