Klacht: Laat, later en significant grensoverschrijdend te laat

startoursg24tg29t op 17 januari 2025 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

PostNL en feestdagendrukte

Het zal ongetwijfeld druk zijn, zeker rondom de feestdagen, maar naast stelselmatig de postbodes onder betalen, de stress verder opvoeren en ook geen blad voor de mond willen nemen met een duidelijke overtuiging van eigen gelijk. Slaat PostNL wederom de plank onwijs mis.

Drukte oké, dat zal best, maar wanneer kerstkaarten die voor de kerst gestuurd zijn nu op 3 januari nog binnen komen, en wanneer TV gidsen die voor de kerst verstuurd zijn, met een heus kerstprogramma erin op dezelfde 3 januari binnen komen die nu slechts enkele uren nog geldig is, heb ik dan toch wel even een aantal vraagtekens en vloekmomenten richting de PostNL. Ik hoef daarbij vast niet uit te leggen waarom.

Het is simpelweg krankjorum dat een TV gids binnenkomt die letterlijk nog maar een paar uur aan programmering heeft voordat deze verlopen is EN ER DAN OOK NOG STEEDS GEEN NIEUWE IS!

Wat zijn dit voor halfgare praktijken? Moeten mensen nu werkelijk waar massaal gaan klagen en hun beklag doen in de media voordat PostNL, weer eens met een persmomentje komt waarin duizendmaal excuses wordt aangeboden, beterschap beloofd om vervolgens glashard die beloftes weer te breken?

De privatisering van dit bedrijf, dat voornamelijk zichzelf gelijk geeft, is met recht toch wel het beste voorbeeld van hoe het niet moet! Wordt het niet eens tijd dat de top samen met de volledige directe eens op straat wordt gezet? Wordt het niet eens verstandig dat er een andere kijk op deze aanhoudende problematiek wordt genomen? En wordt het niet eens tijd dat er sleutelfiguren aansprakelijk worden gehouden voor het stelselmatig wanbeleid binnen deze rotte appel?

Het moge duidelijk zijn dat er nogal wat mis gaat, maar wat ik nu heel graag wil weten, is wat PostNL denkt te gaan doen in deze specifieke situatie, kosten voor TV gidsen die wel gemaakt zijn, maar te laat en niet zijn ontvangen. Kunnen we hier compensatie voor verwachten? Komen jullie zelf nog met een suggestie? Of is het maar weer eens noodzakelijk en masse richting het mediatoneel te trekken om het een en ander af te dwingen?

Gewenste Oplossing:

Ik eis een excuus, vergoeding van kosten, en schade, vergoeding van het gelijke bedrag als de kosten. Gezever over overmacht zal kant nog wal slaan, jullie weten elk jaar dat het druk is, en er wordt simpelweg geen biet op uitgedaan. Het zal geen hoog bedrag zijn, maar je komt er maar mee over de brug, lijkt mij niet meer dan billijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door startoursg24tg29t