Mijn Klacht:
het betreft de kosten om een simpel pakketje met dropjes en wat pepernoten (3610 gr.) naar de USA, hiervoor moet tegenwoordig al 35,60 betaald worden !
Te belachelijk voor woorden dit soort bedragen !
Gewenste Oplossing:
verlagen van het tarief ? ipv verhogen zal misschien meer mensen weer ouderwets naar het postkantoor doen gaan .

