Klacht: klacht postbezorging aan huis.

fmdisco op 18 januari 2013 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

LS.
1. – wij krijgen regelmatig post die voor buren CQ andere inwoners bestemd in onze brievenbus.

2. – wij missen nu zelf ook een stuk dat per post verzonden is en als zeer privé bestempeld moet worden. Dit is hoogstwaarschijnlijk op een verkeerd adres terechtgekomen en geopend.

3. – iwij vragen ons af of er wel genoeg aandacht wordt besteed aan het bekijken van huisnummers en straten, wat mijns inziens toch niet zo moeilijk is. Of, en dat kan ook dat de dragers de postadressen bijna niet of zeer moeilijk kunnen lezen omdat ze de Ned. taal niet genoeg machtig zijn?

al bij al zijn we er niet op vooruit gegaaan na het afschaffen van de postbodes die hier en overal trouwens vroeger hun werk met veel plichtsgevoel hebben gedaan. Daar is helemaal niets meer van terug te zien in het huidige beleid dat men nu toepast. Ook al zijn de bonussen nog zo groot daar verbeteren zich alleen diegenen mee die er van profiteren. Toch?

Dat er aandacht besteed wordt door de postbode, (leverancier), dat de post ook daadwerkelijk in de brievenbus gedeponeerd wordt bij de persoon voor wie het bestemd is.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door