Klacht: Kerstpost is niet bezorgd

Fam. van Heijst op 09 januari 2025 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has been notified of this complaint
Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 9 januari 2025

Tientallen kerstkaarten zijn niet bezorgd, ondanks dat ze op 12 december zijn aangeboden in Oostkapelle en Oegstgeest. De klager vindt het onacceptabel dat er meer dan € 1,- per kaart is betaald en er geen inhoudelijke reactie van PostNL is ontvangen, alleen een chatbot die geen oplossing biedt.

Mijn Klacht:

Tientallen kerstkaarten zijn niet bezorgd. Deze zijn op 12 december jl. aangeboden in Oostkapelle resp. Oegstgeest. Daar betaal je dan meer dan € 1,- p.st. voor….
En een inhoudelijke reactie van PostNL op deze klacht blijft vervolgens uit (slechts een Chatbot, die het ook niet weet).

Gewenste Oplossing:

Alsnog bezorging vd kerstpost, en als dat niet gaat: excuses van PostNL vergoeding vd kosten vd verloren gegane kaarten en vd zegels.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam. van Heijst
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM