Klacht: frankering D02.140723.003833

Weet niet wat u bedoelt op 09 augustus 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een kaart ontvangen, die onvoldoende gefrankeerd was 0,09ct tekort.
Mij is niet gevraagd of ik die kaart wilde accepteren. Nu wordt van mij verwacht dat ik € 1,92 betaal. Waar staat dat u mij kunt dwingen als ontvanger om dat te betalen.? En vindt u niet dat dit bedrag buiten proporties is? Graag uw reactie
A.C. Koorn, Kofstraat 33, 1784 RM Den Helder

Gewenste Oplossing:

Als deze boete word geschrapt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 november 2014 om 13:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/Mevrouw Koorn,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.
Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door