Klacht: Bij storing nog onmogelijk terug te vallen op mensen die je kunnen helpen

Donovan5 op 01 maart 2025 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze klacht kon niet bij postnl gemeld worden want buiten werktijden is de chatbot niet capabel berichten achter te laten en krijg je de melding om het maar weer te proberen op een werkdag.

Vandaag 15-2-25 is herhaaldelijk de website onderuit gegaan waardoor het niet mogelijk was om een pakket opdracht aan te maken. Dan ga je maar naar een postpunt om het pakket daar op te sturen. Aangezien postnl steeds verder de service uitholt is het dus niet meer mogelijk een opdracht op locatie aan te maken en werd ik weer gedwongen naar huis te gaan.

Thuis wederom geprobeerd een opdracht te maken en de betalling lukte maar de opdracht printen weer niet want de website lag er weer uit. Uiteindelijk een uur later lukt het om de opdracht te printen. Terug naar het pakketpunt waar je alles zelf moet doen en dan laat je het pakket achter in een onbeveiligde witte kast waar ieder ander zo jouw pakket uit kan pakken. Dit lokt diefstal uit aangezien ik al eerder een pakket ‘kwijt’ ben geraakt op deze manier. En kom niet aan met verzekerd verzenden want voorheen was normaal verzenden wel betrouwbaar. Deze locatie is lange tijd wel bemand geweest en was het veilig om je pakket achter te laten.

Waarom toch steeds maar verdere bezuiniging op de service en het verminderen van locaties waar men je nog wel kan helpen? Ik moet nu 6km reizen om nog wel ‘service’ te krijgen waar dit tot voor kort nog wel gewoon mogelijk was. Daarbij was er geen tijd meer aangezien die locatie al eerder sluit. Waar is de tijd dat je met een gerust hart iets kon versturen en het gegarandeerd arriveerd?

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat postnl gaat inzien dat verdere uitholling van de service niet meer langer kan en niet jaarlijks de kosten van hun diensten verhogen zonder dat dit meerwaarde bied.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Donovan5