Mijn Klacht:
Er is vannuit Post NL precies NIKS service gerichts gedaan-geen briefje in de bus(dat doen ze dacht ik sws niet meer), geen mail, geen bezorg update, geen tweede poging.
Ik ben heel veel thuis.
Op zich ook raar dat ik ze gemist heb, maar dat kan natuurlijk.
We hebben sinds twee jaar een bouwplaats voor de deur voor een groot nieuw gebouw. Daardoor moeten bezorgers een stukje te voet. We merken dat met name de pakketten van Post NL niet eens in de buurt van ons adres komen.
Het pakketpunt waar het heen is gegaan ligt op 6,7 kilometer afstand van ons huis. Het maximum is 6,3 volgens de richtlijnen van Post NL. En er zijn heel veel Post NL punten veel dichterbij in de buurt. Het is voor mij onlogisch waarom dit is. Ik kan in ‘mijn Post NL’ geen ànder pakketpunt selecteren voor de niet thuis bezorging, al meerdere keren geprobeerd en met Post NL over gebeld en gechat.
Ik kan dat eind niet fietsen- onze zoon heeft het gisteren uit school opgehaald. Ik ga nog maar ns in conclaaf met Post NL.
In uw bevestigingsmail staat trouwens dit: herhaaldelijk thuis aangeboden en daarna 3 weken af te halen op een dichtbijgelegen pakketpunt bij u in de buurt. Dit is nu helaas afgeslankt teruggebracht tot binnen één week afhalen op een verweg gelegen pakketpunt. In mijn ‘post nl voorkeuren’ heb ik aangevinkt mijn huisadres en anders bij de buren. Een dichtbijgelegen voorkeurs pakketpunt selecteren kan namelijk niet. Een klacht indienen kan niet behalve via de chatbot Daan, die na veel universele botvragen een telefoonnummer produceert. Een alleraardigste medewerker toont veel begrip en gaat het doorzetten. Tot op heden niks gehoord
Gewenste Oplossing:
Een pakketpunt kunnen selecteren in de buurt
