Klacht: Bezorgen niet

amanda sue op 16 juni 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een pakket werd niet geleverd en kreeg geen update over waar het zich bevind! Andere pakket kreeg ik een melding van dat ik niet thuis zou zijn geweest wat al helemaal niet klopt! Contact leggen met de klantenservice is bijna onmogelijk stond meer dan een half uur in de wacht voordat ik besloot om op te hangen!

Slechte service!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn pakketten alsnog thuisbezorgd krijgen!!!!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 juni 2023 om 08:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen en/of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht amanda sue

7 maanden geleden - 3STHFV187619 mijn pakket met deze barcode staat als geleverd wat totaal niet het geval is, ook geen brief on de brievenbus of app waarin staat waar mijn pakket zit dan wel bevind! Gebeld en gechat maar sta constant in de wacht! Mijn dossier nummer is nu 22097719 aub doe er wat mee!!!!

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw niet bezorgde pakje. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Volgens de scans is de zending op 24 juni rond 17:41 bezorgd op uw adres. Wanneer deze niet door u, een huisgenoot of buur is aangenomen, zou ik u willen aanraden contact op te nemen met de afzender. Het komt helaas soms wel eens voor dat er een foutieve scan is gemaakt door de bezorger. Dit valt dan niet meer terug te halen. Uit ervaring blijkt dat dit soort pakketten vaak nog binnen 2 werkdagen afgeleverd worden. Echter, aangezien deze termijn al voorbij is, is contact opnemen met de afzender nu het handigste. Helaas is het inderdaad ook erg druk op onze klantenservice. Dit heeft met de afgelopen feestdagen, het vakantiegeld en de opstapelende pakjes daardoor te maken. Wij werken met een wachtrij systeem en dus kan het zo zijn dat als het wat drukker is u iets langer moet wachten. Mijn excuses dat u zo lang heeft moeten wachten, er zal spoedig meer bemanning voor in de lijn zijn. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door amanda sue