Mijn Klacht:
Sedert 22 september (JA !!!) weigert de bezorger van PostNL pakketten bij mij te bezorgen!
Op 21 september kreeg ik een zending met een aantal dozen van De Wijnbeurs. Het regende die dag flink. Ik verzocht hem om de dozen in de hal op de mat te zetten, maar hij keek mij aan alsof hij water zag branden. Hij zette de dozen IN EEN PLAS WATER op de galerij. De bodems van de dozen waren direct doorweekt en derhalve onmogelijk nog op te pakken, zonder dat er flessen uit vielen. Toen ik hem daarop aansprak, brabbelde hij iets, vrij aggressief, in een door mij onverstaanbare taal. Hij bleef vrij aggressief praten, waar ik niets van snapte, dus heb ik, de dozen op hun zij gekanteld en ze met veel moeite zelf m aar binnen gezet, waarbna ik de deur heb dicht gegooid.
Sedert die datum weigert hij ook maar aan te bellen om één of meerdere pakketten af te geven. Ik moet deze steeds zelf gaan afhalen bij een afhaalpunt.
Gemiddeld komt dat neer op 4 à 5 pakketten van diverse bedrijven per week!
Gewenste Oplossing:
Excuses van PostNL en een bezorger DIE ZIJN PLICHT DOET !!!