Klacht: Berzorger weigert pakketten bij mij te bezorgen !!!

WimConstant op 02 januari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sedert 22 september (JA !!!) weigert de bezorger van PostNL pakketten bij mij te bezorgen!
Op 21 september kreeg ik een zending met een aantal dozen van De Wijnbeurs. Het regende die dag flink. Ik verzocht hem om de dozen in de hal op de mat te zetten, maar hij keek mij aan alsof hij water zag branden. Hij zette de dozen IN EEN PLAS WATER op de galerij. De bodems van de dozen waren direct doorweekt en derhalve onmogelijk nog op te pakken, zonder dat er flessen uit vielen. Toen ik hem daarop aansprak, brabbelde hij iets, vrij aggressief, in een door mij onverstaanbare taal. Hij bleef vrij aggressief praten, waar ik niets van snapte, dus heb ik, de dozen op hun zij gekanteld en ze met veel moeite zelf m aar binnen gezet, waarbna ik de deur heb dicht gegooid.
Sedert die datum weigert hij ook maar aan te bellen om één of meerdere pakketten af te geven. Ik moet deze steeds zelf gaan afhalen bij een afhaalpunt.
Gemiddeld komt dat neer op 4 à 5 pakketten van diverse bedrijven per week!

Gewenste Oplossing:

Excuses van PostNL en een bezorger DIE ZIJN PLICHT DOET !!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Elke dag doen onze post- en pakketbezorgers hun uiterste best om alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar. Tot snel! De klantenservice van PostNL

Reactie van de melder van de klacht WimConstant

11 maanden geleden - Dat is het GROOTSTE FLAUWEKUL BERICHT, wat ik ooit heb gelezen !!!! Zoals ik al schreef, WEIGERT hij vanaf 22 september ook maar aan te bellen !!! Ik heb inmiddels meer dan 50 ( JA!!!! VIJFTIG) keer een klacht ingediend via De klantenSERVICE van PostNL !!! Het resultaat is nog steedS NIHIL !!!! Dus om dit SERVICE te noemen gaat veel en veel te ver !!! Er staan op mijn klachtenaccount: inmiddels 46 cases !!!!!!!!! Ik krijg ieder keer (inmiddels ook al ruim 40 !!!) een mail van PostNL waarin staat: We hebben aan de verantwoordelijke afdeling laten weten wat er gebeurd is. De bezorger is op de situatie aangesproken. We gaan ervan uit dat het nu niet meer gebeurt. NOU, HET GEBEURT NOG STEEDS EN ER VERANDERT NIETS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ook vragen ze in iedere mail, waarin staat waar ik mijn pakket moet ophalen, steeds: Heb je even? Om onze dienstverlening te verbeteren, zijn we benieuwd naar jouw mening. Dat dit bedrijf het waagt om te spreken van dienstverlening is wel het summum van arrogantie !!!!!

Reactie van de melder van de klacht WimConstant

10 maanden geleden - Inmiddels is het alweer bijna 4 maanden, dat de PostNL bezorger te beroerd is om aan te bellen en onze pakketten op een normale manier te bezorgen. Klagen helpt ook niet, of dat nu schriftelijk, telefonisch of per email gebeurt. Volgens mij zorgen klachten alleen voor wat hilariteit hier en daar en verdwijnen dan in het grijze archief Zoals HIER ook al duidelijk is, postnl reageert één keer met een flauwekul bericht en reageert dan gewoon nergens meer op!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 januari 2024 om 14:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Bedankt voor je bericht. Helaas wordt via klacht.nl niet meer inhoudelijke gereageerd. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar.

Tot snel!

De klantenservice van PostNL

WimConstant

Heeft op 22 januari 2024 om 19:59 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is natuurlijk geen oplossing!! Dit is gewoon een hoop slap gelul, wat nergens op slaat. Ik heb, zoals al eerder gemeld, via www.postnl.nl/klantenservice al meer dan 50 keer een klacht ingediend. Er verandert al 4 maanden niets !!!! De bezorger belt nog steeds niet aan !!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door WimConstant