Klacht: Afhandeling inklaringskosten

Rikweidema op 26 februari 2025 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een onderdeel voor een racefiets bij een Engelse leverancier besteld. Het pakket is door hun verzonden maar wordt (nog) niet in de bezorgketen van PostNl opgenomen omdat eerst de inklaringskosten betaald moeten worden. Daarvoor heb ik een mail van PostNl ontvangen met een betaalverzoek. Klikken op deze betaallink brengt mij in de pakket bezorg ‘online omgeving’. Waar het pakket als ‘onvindbaar’ wordt aangegeven omdat het nog niet ingeklaard is.
Daarmee ben ik in een vicieuze cirkel beland die ook na contact met de “service” afdeling niet opgelost is. Wél gaven ze aan dat de link niet op een Iphone werkt en dus op een pc o.i.d. moet worden geopend. Nee dus!

Gewenste Oplossing:

Een werkende betaallink. Ook zijn de kosten exorbitant. 47,08€ op een aankoop van 147€

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Rikweidema