Klacht: Afgeleverd in brievenbus.. Of toch niet?

MartiniNL op 02 augustus 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ PostNL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 2 augustus 2024

Een klant heeft herhaaldelijk problemen met de bezorgservice van PostNL in Noordwijk. Ondanks het doorgeven van specifieke openingstijden, wordt een pakket na sluitingstijd aangeboden en volgens de bezorger in de brievenbus afgeleverd, wat niet het geval blijkt te zijn. De klant vraagt zich af hoe PostNL deze situatie gaat oplossen en uit onvrede over de service en de koeriers.

Mijn Klacht:

Zoveelste klacht voor PostNL.

Bezorgers in Noordwijk doen letterlijk wat ze zelf willen. Ik heb duidelijk de openings en sluitingstijden van mijn bedrijf doorgegeven. PostNL biedt mijn pakket VER na 17:00 aan en maakt er een afleverings scan van. Zou in mijn brievenbus zitten. Niet dus.

Wat nu, PostNL? Laten jullie dit soort koeriers lekker door werken terwijl ze de richtlijnen compleet negeren? Hoe gaan jullie dit goed maken? Amazon heeft meerdere keren laten weten dat ik het voor 17:00 moet hebben, en als dat niet kan, gaat het naar de volgende dag. Je kunt niet je eigen schema maken.

Belachelijke service en hele slechte koeriers.

Ik wil dat mijn pakketje bij het bedrijf wordt afgeleverd waar jullie het zouden leveren. Ik loop als een gek in de rondte te vragen of het toevallig bij de buren is afgeleverd. De moeite die ik moet doen door jullie nalatigheid bewijst mij dat jullie het echt moeten hebben van de subsidies.

Als eerlijk bedrijf redt PostNL het geen week.

Gewenste Oplossing:

Ontslag van koerier, of pakketje VANDAAG (19-7) bij mijn werk geleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht MartiniNL

2 jaren geleden - Jammer weer. Geen reactie. PostNL slechtste bedrijf van heel Nederland.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM