Klacht: postcode fiets

op 15 juli 2012 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

ik speel al heel veel jaren mee met de postcodeloterij,maar heb nog nooit een leuke geldprijs gewonnen.alleen maar kleine prijsjes.nu is de postcode fiets gevallen in mijn straat maar alleen aan één zijde van de straat nmr 2t/16 ik woon aan de overkant op nmr 9 en heb dus gewoon vette pech omdat ik net een ander postcode heb.waar de fiets op is gevallen is 1992 JE en ik heb 1992 JM.bij de postcodeloterij op de site staat dat als je zo,n fiets wint dat dan de hele wijk zo,n fiets wint WAAROM IK DAN NIET.ik vind dit echt een teleurstelling ik zelf speel met twee loten en mijn vriend met één lot.nogmaals als er staat dat de hele wijk zo,n fiets wint dan moet de rest van de potcodes er ook bij staan.ik vind dit niet eerlijk.

ik ben heel blij als ook de postcode 1992JM net zoals 1992JE ook de fiets mag ontvangen per lot.en anders moeten ze niet op de site zetten dat de hele wijk zo,n fiets wint ik kan er niks aan doen dat wij net een andere postcode hebben maar ik vind het wel een terleurstelling.

Alle klachten die gemeld zijn door sandy marre