Klacht: Post komt niet aan

op 08 april 2013 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Al bijna sinds we hier wonen krijgen we nauwelijks meer persoonlijke post. Het soort wat zo ‘ontraceerbaar’ zou zijn omdat er niet flink veel voor betaald is (overigens is dat ook onzin, postzegels kosten genoeg) en dus geen traceerbaar nummer heeft. Ik heb al diverse malen van mensen te horen gekregen ‘heb je mijn kaartje niet gehad dan?’ we hebben ofwel een postbode die ergens alles dumpt, ofwel op het sorteerpunt zelf iemand die steevast ‘leuke’ post er tussenuit haalt.

Een grondig onderzoek. Ik heb laatst begrepen van kennissen dat hun postbode ontslagen is nadat duidelijk was geworden dat die de post ergens dumpte. Ik ben er vrij hard van overtuigd dat hetzelfde hier gebeurd. Dat of er wordt al post op zo'n verdeelpunt ontvreemd. Het kan niet zomaar verdwijnen, niet met zo'n regelmaat.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door devriesgm