Klacht: Portokosten om Invicta horloge te laten repareren

op 19 augustus 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

In februari van dit jaar een Invicta horloge gekocht via Koopjedeal, horloge begon al snel achter te lopen.
Rechtstreeks naar Invicta gezonden waar men er een.nieuwe batterij in heeft gezet.
Daarna ging het een poosje goed tot het horloge wéér achter ging lopen.
Wéér verzonden naar Invicta en nu is het uurwerk vervangen.
Mijn klacht is dat ik de kosten voor het aangetekend verzenden tot 2x toe niet vergoedt krijg van Koopjedeal want ik had het horloge naar hun moeten retourneren.
Dit vind ik erg zwak want ik heb hun heel wat moeite bespaard door het niet aan hun te retourneren.
Invicta verwijst mij ook naar Koopjedeal.

Wanneer ik de kosten voor het 2x aangetekend verzenden vergoedt krijg

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 22 augustus 2016 om 21:21 geantwoord

Beste Wim,

Wat vervelend om te horen dat u verzendkosten heeft moeten maken voor het repareren van het horloge.
Het is namelijk zo, dat wij onze 'gratis-retourneren' policy hanteren via een retour-aanvraag en een UPS point (voormalig Kiala).
Dat is de enige manier om gebruik te maken van het gratis retourneren.

U heeft het product direct naar de leverancier verstuurd.
Dit is volkomen begrijpelijk, echter hiervan kunnen wij de gemaakte kosten niet crediteren.
Wij kunnen enkel volledige bedragen per product of per bestelling crediteren, deel-crediteringen zijn helaas niet mogelijk, wanneer het product niet retour ontvangen is.

Op basis van het bovenstaande bieden wij u de mogelijkheid om gebruik te maken van de onderstaande optie:
Gemaakte verzendkosten vergoed in vorm van een tegoedbon of spaarpunten.
Stap 1) U mailt ons de twee verzendbewijzen van het pakketje en de bijbehorende bestelnummer. (mail: info@koopjedeal.nl)
Stap 2) Wij nemen het in behandeling en u ontvangt van ons een tegoedbon of spaarpunten t.w.v. de gemaakte verzendkosten.

Onze excuus voor het ongemak dat u heeft mogen ervaren.

Vertrouwend erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op met ons.
Mijn collega's of ik helpen u graag verder.

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt