Klacht: Portering mislukt; slechte eerste kennismaking

op 26 december 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Op 24 december 2012, zou om 09:00 uur mijn nummer van T-Mobile naar Tele2 geporteerd worden.
Helaas. De nieuwe simkaart in mijn gsm leerde me dat ik niet kan bellen. Ook mijn oude abo doet het niet. Ik ben dus in het geheel niet bereikbaar!
Meteen gebeld met de Klantenservice. Ik werd erg vriendelijk te woord gestaan en men zou hun best doen e.e.a. uit te zoeken en mij alsnog aan te sluiten.

Inmiddels werd het 17:00 uur en deed de gsm (ook na opnieuw opstarten) nog helemaal niets! Wat is dat balen zeg.
Wederom belde ik met de Klantenservice. Weer vriendelijk geholpen, maar kreeg wel te horen dat het wel vijf werkdagen zou kunnen duren. Da’s lekker zeg.
Nu zit ik dus de feestdagen zonder gsm!

Een hele, hele slechte eerste kennismaking met Tele2! Ik mag hopen dat ze dit heel snel herstellen en vergoeden, want ik voel me flink gedupeerd!

Ik verwacht een redelijke financiële tegemoetkoming, dan wel een ontbinding van het contract. Ik vind dit beneden alle pijl!

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 03 januari 2013 om 13:29 geantwoord

Wij betreuren het dat u ontevreden bent over onze service of dienstverlening. Wij helpen u graag verder met vragen over onze diensten. Voor het stellen van online vragen kunt u terecht bij de Virtuele Assistent op onze site. U heeft daar onder andere de mogelijkheid om te chatten met een medewerker: http://www.tele2.nl/klantenservice.html U kunt ook terecht op ons Tele2 forum: https://forum.tele2.nl/ Op het forum zijn gebruikers en medewerkers aanwezig om elkaar te helpen.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Annique

6 jaren geleden - Dit is geen oplossing van mijn klacht, nog een tegemoetkoming voor alle ellende! Dit is een onpersoonlijk en geautomatiseerd antwoord waar ik als klant niet op zit te wachten...

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Annique