Klacht: pootje afgebroken

op 07 februari 2018 over Eyelove Brillen in de categorie Opticïens en brillen

in november 2017 een bril aangeschaft, door een ongelukje is er een pootje afgebroken. vanmiddag in de desbetreffende winkel geweest om te vragen of dit pootje besteld kan worden om gemaakt te worden, helaas afgescheept.

antwoord van de verkoper: helaas doen wij alleen verkoop van brillen, geen reparaties.

op mijn vraag of hij deze bril nog in voorraad had of deze nog kon bestellen vertelde hij mij dat de bril uit de collectie is. uiteraard kan ik (tegen volledige betaling) een andere bril uitzoeken.

ik was niet blij… ik ga wel naar een ander, dit is toch geen service!

ik zou tevreden zijn als mijn bril gerepareerd zou kunnen worden, ik heb er 3 maanden van kunnen genieten...

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eyelove Brillen over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eyelove Brillen in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eyelove Brillen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eyelove Brillen

Heeft op 07 februari 2018 om 10:13 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Zij,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat de veer van uw bril is gebroken, en dat u niet fijn bent geholpen in de winkel. Wij zouden graag even kijken wat we voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen wij aan de hand van uw gegevens geen ordergegevens van u vinden. Zou u ons via het emailadres klantenservice@eyelovebrillen.nl uw ordernummer door kunnen geven?
Aan de hand daarvan kunnen wij uw gegevens opzoeken, en u beter van dienst zijn.

Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Klantenservice

Heeft op 09 februari 2018 om 21:48 geantwoord

Helaas niet Daar ik niet meer in deze winkel wenst te komen Krijg ik 20 euro tegoedbon voor een andere bril Ik heb het geaccepteerd. Ik ben er gewoon klaar mee Maar iemand die daar iets wil kopen kan van mij de 20 euro tegoedbon krijgen mvrgr

Alle klachten die gemeld zijn door ClauZij