Klacht: poortjes sluiten

op 05 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Meerdere malen zie ik dat jonge mensen, en ook wel ouderen, als zij de trein verlaten, uitchecken op het perron van aankomst. Ik dacht altijd, dan komen ze bij de poortjes in de problemen omdat ze daar niet meer kunnen uitchecken en de poortjes gesloten blijven.
Maar ze checken niet UIT op het perron maar IN en bij de poortjes checken ze UIT. En zo hebben dus gratis gereisd.
Is dat bij u bekend?
Deze mens zijn gemakkelijk in uw systeem op te sporen en van mij mag u ze een boete geven.
Wanneer sluiten alle poortjes? Dan kan dit niet meer gebeuren.

Als de poortjes overal gesloten worden en ik van u bericht krijg over een oplossing.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 03 oktober 2016 om 07:59 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door poortjes sluiten