Klacht: poortjes

op 28 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als het druk is zoals vandaag is het geen doen bij de poortjes.
Zeker niet met een fiets, die ik helaas nodig heb.
Er wordt namelijk bij 2 kanten tegelijk in of uit gechecked.
Nu gaf mijn kaart aan dat het niet mogelijk was om uit te checken???
Soms gaat het poortje ook niet open, kortom niet handig !!

Gewenste Oplossing:

Meer poortjes en zorgen dat ze goed werken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Goedemiddag, Uit je bericht begrijp ik dat het aantal poortjes op het station in Dordrecht ontoereikend is bij zeer grote drukte. Dit wordt versterkt wanneer je ook een fiets meeneemt. De poortjes zelf zijn niet eigendom van Arriva, maar van NS. Toch heb ik je melding doorgestuurd zodat er gekeken kan worden hoe de drukte bij de poortjes beter kan worden verwerkt. Groet, ^JE

Reactie van de melder van de klacht Crooky65

9 maanden geleden - Dank U wel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 30 mei 2016 om 08:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Dineke,

Ik kreeg zojuist een reactie vanuit de regio. De drukte bij de poortjes is bekend en we willen dit z.s.m. laten aanpassen. Bedankt voor je melding!

Met vriendelijke groet,

^YZ
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Crooky65