Klacht: Pony in de stres

op 26 juli 2016 over PonyparkCity in de categorie Vakantieparken

Ja leuk een weekendje ponypark city.
Samen met mijn vriendin,mijn dochter van 16 en een van 7 en dan de jongste van 2 jaar oud.
Natuurlijk moesten we ook een pony bij ons huisje namens de dochter van 7.
Helaas was deze zoals nog meer pony’s op van frustratie.
En dan wilde we niet eens een pony om op te rijden.
de 2de dag dan maar een pony gehaald,waarop ik aan de medewerker vraag om een niet al te grote pony en moet vooral lief zijn.
Aangezien 80%van de pony’s al gereserveerd waren,moesten we het met deze doen.
Mijn dochter van 7 krijgt de pony overhandigt en er nog geen 10 stappen mee te hebben gezet,krijgt ze een hap van het beest in haar been.
Dus in 5 min tijd was ze genezen en wilde ze niets meer met het beest te maken hebben.
Toch gaven we de pony een kans en namen het mee naar ons huisje.
Onderweg is het beest alleen maar geobsedeerd door eten en wil anders niets.
Bij het huisje aan gekomen probeer ik de goede gastheer voor het beest te zijn en zet hem een emmer water neer.
Terwijl ik in mijn ooghoek kijk of mijn jongste dochter van 2 wel op veilige afstand staat (meter of 3)zwaait de pony met zijn kop heen en weer en draait met een gang zijn kont om.
Mijn jongste dochter word onderuit gelopen door de dolgeslagen pony en het beest begint met zijn achterpoten als een bezeten te trappen op mijn dochter van 2.
Met een schamtrap word zijn in haar gezicht geraakt.
Ik zie allemaal bloed uit haar mond komen en krijg zelf zowat een rolberoerte van wat ik zie.
Heb het beest snel weg getrokken en mijn dochter na gekeken.
Doordat ze met haar mondje op de grond werd gesmakt,krijg ze haar tanden door de lip.
Op Haar wang heeft ze een schaafwonden en is pimelpaars van de trap die ze heeft gekregen.
Dit heeft de rest van ons weekend bepaald.
Ik was blij dat ik weer thuis was .
Gelukkig gaat het redelijk goed met mijn jongste dochter ,maar een weekendje ponypark city,hoef Ik niet weer.
Dit weekend had nog veel erger af kunnen lopen als de pony haar vol in haar gezicht had geraakt.
Ik vraag me af hoe deze pony.s geselecteerd worden,dit mag toch niet gebeuren.

Ik wil 'm'n vakantie vergoed hebben.
We hebben er niets meer aan gehad.
Een kind van 2 met veel pijn en wilde niets meer ondernemen.
Zo'n gebeurtenis zet een stempel op je weekend

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PonyparkCity

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PonyparkCity nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Cornelissen30

2 maanden geleden - Waarom wordt hier niets mee gedaan?

Alle klachten die gemeld zijn door Cornelissen30