Klacht: Poepsmaak aan friet

op 11 september 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aan de Harvest Basket friet van de lidl zit een poepsmaak. Het gaat hierbij om sommige frietjes wel en sommige niet. Ook zien de slechte frietjes er niet anders uit.
Batchnummer is L8209 104 2031 BB 28072020
Indien gewenst kunnen we het restant opsturen.

We zouden het niet leuk vinden om te moeten veranderen van merk. Dit beviel nl goed

Gewenste Oplossing:

Graag de kwaliteitcontrole verbeteren en de oorzaak achterhalen én melden aan ons.
Een nieuwe zak friet zou fijn zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 11 september 2018 om 15:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 20 september 2018 om 09:20 geantwoord

Nee. We hebben nog steeds geen brief ontvangen van de lidl. We weten dus ook nog niks van een evt. oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Dianawattelbeenhouwer