Klacht: Poeplucht op de kamer en lawaai

op 24 augustus 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Wij hebben in Noorbeek 1 dag gelogeerd in uw hotel Bon repos. Wij logeerden op de kamer 01 waar er in de loop van de avond, nacht en vroege ochtend een steeds sterkere poeplucht te ruiken was. Gedurende nacht hoorden wij regelmatig harde voetstappen boven ons waardoor de overnachting in uw hotel in een rustige omgeving zeer tegen viel. Jammer, ik had veel van deze plek verwacht.
Ik hoop dat u wat met deze informatie kunt doen.
Mevr. Douma-Essed

Als de problemen zijn opgelost.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 19 april 2018 om 11:36 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres receptie@fletcher.nl.

Alvast bij voorbaat dank.

Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door dorete