Klacht: Plotseling incassobureau na 5 jaar

op 03 augustus 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Vandaag een brief van incassobureau binnen gekregen dat mijn zoon( die nu al 4 jaar in het buitenland woont) even € 144 moet betalen. Deze opdracht komt van T-Mobile. Gelijk T-Mobile gebeld. Heel erg onaangename telefoongesprek gehad met een vrouwelijke telefoniste die steeds door mij heen ging praten. En als ik tussen door wat zei dan moest ik gelijk mijn mond houden en haar laten uitspreken. Als ik begon alweer praten dan ging zin er door heen praten en kon ik mijn verhaal niet uitleggen. Tijdens het gesprek heeft zij aangegeven dat zij niet kan helpen en dat zij toen niet bij was en alleen maar heeft opgelezen wat zij op het scherm zag.
Mijn zoon had betalingsachterstand gehad in 2013. Toen wij met T-Mobile hadden gebeld om een betalingsregeling te treffen werd aan ons verteld dat de contract met T-Mobile door die telefoniste werd beëindigd na de laatste betaling.Die hebben wij toen afbetaald. Wij stonden niet bij stil dat wij nog een brief moesten krijgen waar zou instaan dat de contract word beëindigd. Nu blijkt dat die beloftes toen allemaal niet konden gemaakt worden, wij moesten na de laatste betaling zelf nogmaals bellen en contract beëindigen. Hoe kon ik het weten? Dus na de laatste betaling liep de contract nog 3 maanden door zonder dat wij er wat van wisten. In die 4 jaar is er geen enkele email door mijn zoon ontvangen met een verzoek van betaling of aanmaning . Tijdens het telefoongesprek van vandaag gaf de telefoniste aan dat ze deze berichten per sms hadden verzonden( de telefoonnummer werd niet meer gebruikt). Hoe kan je berichten verzenden naar een nummer die opgegeven is? Wij gingen vanuit dat de telefoniste van de eerste gesprek de contract had beëindigd. Ik zie dit niet als onze fout, maar nu moeten wij wel betalen.

Op het eerste plaats ben ik pas tevreden als de telefoniste die ik vandaag heb gesproken leert met klanten praten, naar ze luisteren en probeer een probleem oplossen.
En op de tweede plaats dat ze dit fiksen. Is niet mijn schuld dat de telefoniste heeft toen iets beloofd wat niet kan. Hun weten hun regels niet ik.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pluk