Klacht: Plinten

[email protected] op 29 oktober 2020 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Verleden jaar laminaat laten leggen en de plinten zijn om te huilen en allemaal los. Zou opgelost worden, kom ik thuis lig er een briefje u was niet thuis, maar de afspraak was nooit aan mijn doorgegeven dus kan dan ook niet thuis zijn. Na een hele tijd niets horen en na Corona weer gebeld en wordt er gezegd dat er 4 x een afspraak gemaakt is en dat ik er niet was, nou dat liegen ze want ik erger me rot zo slecht zijn de plinten gelegd dus wil als nog dat er nieuwe plinten gelegd worden en niet alleen een paar plinten krijgen

Als de plinten alsnog gelegd worden zoals gewoon zou horen . En dan alleen afspreken met leen bakker en niet met stoffeerder en samen met mij afspreken zodat ik het weet en thuis kan zijn en van de afspraak af weet

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]