Klacht: Playstation van mijn zoon is onbruikbaar

op 10 oktober 2017 over Sony in de categorie Electronica Merken

Toen mijn zoon Yoel 13 jaar werd, kreeg hij voor zijn Bar Mitsvah zijn Playstation 4. Hij was zo blij, eindelijk online met zijn vrienden spellen spelen. Helaas bleek dat zijn vrienden niet zo vriendelijk waren en hij werd verschillende malen uitgemaakt voor jood en homo. Uiteindelijk is zijn reactie hierop ook niet netjes geweest. Maar zijn vrienden hebben hem hierdoor gerapporteerd. Yoel werd gebanned, voor een week, toen voor een maand en uiteindelijk kon hij niet meer gebruik maken van zijn Playstation. Nu wonen wij sinds kort in Spanje en mijn zoon kan hier nog niet naar school, de PS is het enige waar hij op dit moment wat mee kan doen.Ondanks het schelden van zijn zg vrienden heeft hij hen nooit gerapporteerd, maar hij is dus de klos. Ik vind het abnormaal dat hier niet normaal over gesproken kan worden en dat Sony/Playstation een bedrag vraagt van 495,- voor een apparaat wat je uiteindelijk kunt weggooien. Ik wil absoluut dat hier eens naar gekeken wordt. Schelden onder jongeren is vreselijk, zodra ik het hoor dat mijn zoons het doen grijp ik in, maar de manier waarop Sony dit doet, zonder uitleg…niet okay.

Ik zou graag contact hebben met de desbetreffende afdeling en mijn zoon kunnen verdedigen over de manier waarop dit hele verhaal is gegaan.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door roos1000