Klacht: Het bestelde niet op voorraad.

Idg72 op 14 januari 2018 over plattetv.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Mooie bestelling gedaan op plattetv voor een philips tv met een onkyo home cinema set. Beide waren op voorraad volgens hun eigen website.
De bestelling gedaan en ik kreeg vrij snel een alternatief voor mijn tv. Het alternatief was ook nog minder met de specificaties dan degene die ik had besteld. Hierop geantwoord dat ik niet het alternatief wilde maar hetgene wat ik had besteld. Hierop kreeg ik weer een alternatief aangeboden. Op deze heb ik ook weer gereageerd met lever mij het bestelde en betaalde.
Nu kreeg ik een mail met waarom niet het laatst genoemde alternatief. Deze was elder goedkoper en de specificaties waren niet wat ik verlangde van de tv.
TOEN kreeg ik te horen wat ik had besteld niet op voorraad was. 5-8 werkdagen wachten. Op dag 8 heb ik maar gemaild met de vraag hoe staat het ervoor. Sorry, nog steeds niet op voorraad. En weer kreeg ik de vraag waarom niet het alternatief.
Nou het spijt mij zeer maar geef meteen aan dat het niet op voorraad is en laat je klanten niet lingeloren. Op dag 8 keek ik nog een keer op hun website en nog steeds stond mijn bestelde tv op voorraad. Liegen en bedriegen.

Een normaal excuus en dat het personeel gaat luisteren naar hun klanten.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar plattetv.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door