Klacht: Platenspelers niet geleverd

op 30 mei 2016 over Ricatech in de categorie Internetshops - Elektronica

Na 2 platenspelers besteld te hebben en met ideal 418 euro betaald te hebben en geen bevestiging ontvangen en ook nog 6 x contact te hebben gehad , nog steeds niks vernomen van Bas van Ricatech ????

Geld Terugstorten of goederen leveren

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ricatech

Bericht van Ricatech

11 maanden geleden - Hallo Jesse, Het spijt ons zeer dit te lezen, maar zo te zien heeft u de bestelling niet geplaatst via onze eigen website www.ricatechstore.com. Deze website is geen eigendom van Ricatech, het is een vervelend issue waar onze producten via een webshop verkocht worden maar blijkbaar niet geleverd worden. Wijzelf kunnen hier helaas niet verder mee helpen. Wel heb ik inmiddels een mail naar Bas Smits gestuurd, deze heb ik net naar jouw mailadres doorgestuurd. Hieronder nogmaals zijn contactgegevens: Bas Smits Web Solutions Europe BV 0681020279 bassmits@hotmail.com info@sky-audio.nl Ik hoop dat dit snel voor je opgelost wordt! Met vriendelijke groet, Claudia van Ricatech

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ricatech nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rotss4