Klacht: Plastic in product van ChefSelect

op 15 juni 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens het eten van de vegetarische kaasschelp van Lidl vonden we een stukje scherp (!) blauw hard plastic. Aangezien dit al de 2e keer is dat we plastic in de vegetarische producten van Lidl vonden wilde ik het toch melden. (De eerste keer dacht ik nog: nou ja laat maar, maar 2x bij dezelfde klant vind ik toch wel heel toevallig). Een bericht naar Lidl gestuurd via whatsapp. Inmiddels een week geleden en helaas geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Wanneer dit bericht in ieder geval bij Lidl terecht komt, en dat hier hopelijk aandacht aan besteed wordt. “Gelukkig” was het mijn man die zijn mond bezeerde aan het scherpe plastic, maar het had ook mijn kleine zoontje kunnen zijn.. En sowieso is plastic in je eten niet oké.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 15 juni 2021 om 08:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door AshleyH