Klacht: Plafond klopt niet en krijg te hoge rekening

op 29 maart 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Onlangs heb ik een mailtje ontvangen dat het plafond van €10 voor me vader is bereikt. Lees ik het mailtje door en kom ik erachter dat het plafond opeens gewijzigd is naar €50.

Bel ik de klantenservice geven die aan dat er iets is aangepast vanuit hun kant en dat ze het verder moet uitzoeken. 10 minuten later zegt ze dat het plafond is aangepast naar €40 maar dat het toch door is gelopen naar de €50.

Dit klopt gewoon allemaal niet. Mijn plafond heb ik ingesteld voor €10. Er is geen enkele logische reden om dat aan te passen. Opeens krijg ik een factuur van €50 en blijkt die ook verkeerd te zijn en moet het €40 worden. Terwijl de €50 wel van me rekening is afgesproken.

gevraagd of het plafond terug kan naar €10. Mevrouw van de klantenservice geeft aan dat ze dat gaat doen. Zie ik net dat het plafond nog steeds €40 is.

als ik de €40 terug gestort krijg.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 24 april 2017 om 11:25 geantwoord

Beste Gebruiker4123,

Wat vervelend om te lezen dat er wat onduidelijkheden zijn ontstaan rondom het Plafond.

Op het moment dat er buitenbundelkosten ontstaan zijn hoger dan het gewenste Plafond, dan is het op dat moment niet mogelijk het Plafond bij te stellen naar een bedrag lager dan het huidige Plafond.

Op de dag dat de nieuwe bundels ingaan kunt u het Plafond weer instellen op een zo laag mogelijk gewenst bedrag.

Het Plafond is inmiddels op €11 ingesteld, hiermee heeft u de kosten zelf in de hand en zal u (of uw vader) nooit meer dan €1,- buiten de bundel kunnen verbruiken.

Ik hoop dat hiermee de onduidelijkheden zijn weggenomen.

Remco

Simpel