Klacht: Plafond bereikt bellen en data

op 18 oktober 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Van simpel krijg ik een mail waarin staat dat ik het plafond heb verbruikt van zowel het bellen als data. Ik bel nooit en heb wel geteld drie gesprekken van een aantal minuten gevoerd vanaf 1 oktober. Toch weet simpel te beweren dat ik vanaf 1 oktober 237 minuten heb gebeld. Nou kan je mij veel wijs maken maar dit niet! Ook mijn data plafond stond al op 680mb. Echter mijn datateller op mijn telefoon laat zien dat ik 311mb heb verbruikt. Ook de programma’s die ik heb gebruikt kloppen met mijn dataverkeer. Ik kan er bij inkomen dat het misschien iets afwijkt, maar het dubbele maakt dat de kat wijs. Er blijven ook geen apps openstaan die dataverbruiken, dus met die smoes hoeven ze bij mij niet aan te komen. Het meest frustrerende is ook nog dat je geen specificatie kan inzien. Ik heb voor mijn zoontje ook een abonnement bij simpel. En hij krijgt op hetzelfde tijdstip als ik het zelfde bericht. Alle plafonds verbruikt. Als er iemand nooit belt is het mijn zoontje. Simpel maakt eert een zooitje van!

Ik wil dit opgelost hebben. Dit is pure diefstal. Uitleg en correctie!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 18 oktober 2016 om 13:05 geantwoord

Beste mevrouw Dierckxsens,

Bedankt voor uw reactie.

Wat vervelend om te lezen dat u een melding heeft ontvangen dat u het plafond bereikt heeft, terwijl u deze nog niet bereikt heeft.

Ik heb uw gegevens bekeken en ik zie de melding van het bereiken van het plafond niet terug. Daarnaast zie ik dat u nog 237 minuten en 661 MB over heeft en u nog geen extra kosten gemaakt heeft.
Uit onze gegevens blijkt dus niet dat u het plafond bereikt heeft en is te zien dat u nog ruim binnen uw bundels zit.
U kunt de melding van het plafond dus als niet verzonden beschouwen.

Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice, via telefoonnummer 088-1005757 (normaal tarief).

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet.

Laura

Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door Wenbean