Klacht: Plafond bereikt

op 30 juni 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Op 1-5-2017 het abonnement verlengd.
7-5-2017 kreeg ik een mail “plafond bijna bereikt”.
Mail terug gestuurd, kreeg als antwoord dit is een vergissing.
7-6-2017 weer een mail dat het plafond bijna bereikt was.
€ 8,01 staat het nu terwijl ik op het ogenblik nog 82 bel minuten 978 MB voor de rest van de maand heb.
Ik heb al diverse keren een mail gehad met teksten als:

Ik heb het voor u uitgezocht en ik zie dat uw Plafond en uw abonnement bijna dezelfde hoogte hebben. Uw abonnementskosten zijn €10,- en uw Plafond is ingesteld op € 7,50. De abonnementskosten worden echter meegerekend in uw Plafond. Daarom bereikt u steeds automatisch al bijna uw Plafond.
Bij het bereiken van het Plafond wordt de simkaart geblokkeerd voor diensten buiten de bundel waar extra kosten voor in rekening gebracht worden. Tegoed binnen de bundel wat nog over is kunt u gewoon nog opmaken. Het bereiken van uw Plafond staat dus niet gelijk aan het verbruiken van uw bundels.
Kreeg excuus dat het omgedraaid was.

Heb dinsdag 13-6-2017 een mail gestuurd met dat de € 8,01 nog steeds er staat.
Zou binnen 2 dagen antwoord krijgen, dat is er nog steeds niet.
Is dit te moeilijk?

Wanneer ik niet steeds die melding krijg of beëindiging abonnement.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

1 maand geleden - Beste Zarah2310, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer vervelend om te lezen dat u al 2 maanden onterecht een melding heeft ontvangen van uw Plafond en dat u tot op heden nog geen reactie heeft mogen ontvangen op uw e-mail. Ik heb uw melding gecontroleerd en zie inderdaad dat uw Mijn Simpel pagina een andere waarde bij uw Plafond aangeeft dan uw abonnementskosten. Gezien ik dit niet handmatig voor u kan wijzigen heb ik uw melding, inclusief het ontvangen van de Plafond meldingen, doorgezet naar onze technische afdeling. Zodra ik meer van hen heb vernomen neem ik zo spoedig mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Stefan Simpel

Reactie van de melder van de klacht Zarah2310

1 maand geleden - Kan er na zo lange tijd en vele mails eindelijk iets aan gedaan worden? 2 maanden lang een hoop stres en ergernis moet er aan vooraf gaan, zodat ik spijt heb van mijn verlenging. Het liefst ben ik van jullie af want ik heb er geen vertrouwen meer in. Zarah 2310

Reactie van de melder van de klacht Zarah2310

1 maand geleden - Dat wat hierboven staat is niet van Simpel maar van mij, Zarah2310

Reactie van de melder van de klacht Zarah2310

1 maand geleden - Het is nu 27 juni en het is nog niet opgelost. Simpel is niet simpel Bij Simpel.

Reactie van de melder van de klacht Zarah2310

1 maand geleden - De eerste van de maand is het plafond van € 8,01 verdwenen, zoals ik verwacht had. Nu maar afwachten hoe voor de derde maand gaat. Nog geen reactie van Simpel gehad.

Reactie van de melder van de klacht Zarah2310

1 maand geleden - Nu is het opeens opgelost wat te verwachten was met de nieuwe maand. Ik heb er ook nog gemak van gehad. Zie de mail van 4-7-2017 van Simpel. Beste ........, Bedankt voor uw bericht. In uw e-mail geeft u aan dat het plafond nog steeds niet juist staat ingesteld. Ik kan me voorstellen dat u hierover meer informatie wilt. Uit ons systeem blijkt dat het plafond op Mijn Simpel ingesteld staat op €7,50. Het probleem met het plafond is opgelost. Onze welgemeende excuses voor het gemak en bedankt voor uw geduld. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Bunyamin Simpel klantenservice

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 06 juli 2017 om 18:40 geantwoord

Geachte Zarah2310

Vervelend om te lezen dat er een probleem is ontstaan betreft de instelling van het plafond.

U heeft inmiddels al contact gehad met onze klantenservice, vanavond hebben wij geprobeerd u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes.

Heel goed om te horen dat de situatie naar tevredenheid is opgelost, hierbij sluit ik dan ook deze klacht.

Leon
Simpel

Reactie van de melder van de klacht Zarah2310

2 weken geleden - Heb bericht gehad van Simpel dat dit wel steeds zal blijven. Dat is de oplossing van Simpel.

Heeft op 28 juli 2017 om 11:53 geantwoord

Ze kunnen het niet oplossen, dit zei Rowena in een telefonisch antwoord.

Alle klachten die gemeld zijn door Zarah2310