Klacht: Plaatstoewijzing

op 26 juli 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil dezelfde klacht doorgeven over plaats toewijzing. Iemand anders heeft ook al deze klacht ingediend. Ik vind het schandalig inderdaad dat ze zo geld willen verdienen. Wij gingen inchecken en mijn man zat twee stoelen achter mij terwijl er naast hem en naast mij gewoon plaats was. We konden alleen met bijbetaling van €13,- naast elkaar zitten. Zielig is dit gewoon. Dit moeten ze per direct afschaffen vind ik. Wij vliegen vrij regelmatig met Ryanair dus om nu iedere daarvoor te gaan betalen is gewoon onzin.

Gewenste Oplossing:

Ben pas tevreden als ze dit per direct afschaffen en dat ze je gewoon naast elkaar zetten net als ze vorig jaar nog deden en niet dat je daar extra voor hoeft te betalen. Dus helemaal afschaffen en niet over de rug van de passagiers rijk willen worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Diana Bierkens