Klacht: plaatsing ketel

op 21 november 2016 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Er zou vandaag een ketel geplaatst worden,de jongens van het bedrijf feenstra kwamen binnen keken op de plek waar de ketel kwam te hangen die zeiden na 5 seconden al dit gaat hem niet worden er zit asbest?!?! Ik heb gelijk gezegd dat die Jan de Korte die hier bij ons thuis een offerte en me hele huis heb bekeken dat ook had kunnen zien en ons daar gelijk op de hoogte had kunnen stellen en dit zeg ik nu zacht uitgedrukt!
De jongens die vanmorgen bij ons waren kunnen hier niks aan doen want zeiden ook paar keer sorry mevrouw waarop ik heb gezegd daar kunnen jullie niks aan doen dat is een flinke fout van Jan de Korte!Waar ik het meest pissig op ben is dat het nu 16.30 is en jan de korte zou ons bellen nog niks gehoord plus het feit ik neem een vrije dag voor jan… mijn vrije dagen zijn al beperkt en zeker als het dan een vrije dag is waar niks is uitgekomen zeer triest dit!!

ik wil een vergoeding voor mijn vrije dag

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 30 november 2016 om 14:32 geantwoord

Geachte mevrouw S*********,

Hartelijk dank voor uw bericht.

U bent reeds benaderd door mijn collega van de betreffende afdeling. Uw klacht zal verder worden afgehandeld via de verkoop afdeling.

Mochten u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag via webcare@feenstra.com.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare ^SK

Alle klachten die gemeld zijn door ab troost