Klacht: plaatsing defecte slimme meter

op 18 december 2015 over Delta in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 15.12.15 is bij mij door delta een slimme meter geplaatst maar meter registreert geen nachttarief en word bijgeteld op dagtarief. heb delta op 17.12.15 laten weten dat iets fout loopt, maar zei zeggen dat het normaal is en dat dit dagen kan duren voor de meter zich [ gesteld ] heeft ? een [slimme] meter die het verschil niet weet tussen dag en nacht? ikzelf verwarm mijn huis grotendeels elektrisch en voel mij bedrogen en heb geen vertrouwen meer in dit bedrijf, mijn oude domme meter kon alles.

Gewenste Oplossing:

dat dit liefst nog vandaag word hersteld zoals het moet .....

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Delta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Delta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Delta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Delta

Heeft op 11 juli 2019 om 14:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door fgsc