Klacht: Pit in pitloze olijven kost kies

op 03 oktober 2014 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Terwijl ik op vrijdagavond 03 oktober zat te genieten van pitloze olijven met witte kaas van de Albert Heijn hoor en voel ik ineens een harde pit waar ik op bijt. Door een aanwezige pit bijt ik pardoes een hoek van mijn kies.
Nu moet ik voor het weekend naar de spoedeisende hulp in het Slotervaart ziekenhuis voor herstel aangezien ik met deze pijn het weekend niet doorkom. Toevalligerwijs heb ik dit weekend een etentje gepland waarvoor ik meerdere gasten heb uitgenodigd.

Ik stel de Albert Heijn aansprakelijk voor de geleden schade en ongenoegen. Ik wil dat de Albert Heijn alle gemaakte kosten zal vergoeden.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Magiel

6 jaren geleden - Inmiddels is deze klacht in behandeling genomen door de Albert Heijn. Gesproken wordt over volledige vergoeding van de gemaakte medische kosten. Afwachten.

Reactie van de melder van de klacht Magiel

6 jaren geleden - Pas 4 maanden later een rekening ontvangen van het ziekenhuis. Met deze rekening naar de AH in kwestie, en zonder vragen vergoed. Warme douche voor de AH!!

Reactie van de melder van de klacht Magiel

5 jaren geleden - Albert Heijn heeft alle kosten van de tandarts vergoed. Netjes.

Alle klachten die gemeld zijn door Magiel