Klacht: Pinnetje van koffiedikbakje afgebroken

op 11 oktober 2017 over DeLonghi in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op het display stond te lezen: ‘plaats koffihdikbakje’, deze zat er echter al in, instructieboekje erbij gepakt, alle mogelijke problemen nagekeken, gebeld met DeLonghi, werd meteen gezegd dat er dan een pinnetje aan de achterkant van het bakje is afgebroken…ik lees nu dat dit dus vaker voorkomt, dus logisch dat de niet zo vriendelijke klantenservice meteen zegt dat dit niet vergoed wordt.
Wij hebben dit apparaat in januari gekocht dus eigenlijk nog volledige garantie maar nee, breukschade valt daar niet onder !!!
Mijns inziens is dit gewoon niet deugdelijk gemaakt en zou zoiets niet zomaar af mogen breken.

Gewenste Oplossing:

Als DeLonghi mij een bakje toestuurt en het liefst ook nog met excuses voor de fabricagefout !!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DeLonghi

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DeLonghi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingrid DeLonghi