Klacht: Pin automaten werken nooit

op 17 september 2018 over EBS in de categorie Vervoersbedrijven

Vandaag reed ik met bus 316 busnr 1034 om 09.20 van de Vissersstraat naar amsterdam centraal. In Volendam stapte er een toerist met koffer in die met een pinpas een kaartje wilde kopen. De buschauffeuse zei ga maar naar een bank dat is voor een toerist niet te doen! Ik zei tegen de buschauffeuse dat ebs ervoor moet zorgen dat die pin automaten het doen. Het staat op de bus dat je zo kan betalen dan moet dat ook werken. Vervolgens schreeuwde ze me 2 haltes toe tot een mede passagier vroeg of ze kon stoppen met haar geschreeuw.
Die toerist moest duidelijk naar Schiphol dan kan je zi iemand niet weigeren.

Ik heb een keer een buschauffeur met een collega erover horen praten en die zeiden tegen elkaar. Er staat op de bus dat ze kunnen pinnen. Als ze niet zorgen dat t naar behoren werkt mogen de mensen doorlopen.

Of jullie halen de stickers en aparaten uit de bus of jullie zorgen ervoor dat ze werken. Want ze werken al een half jaar niet. Ik heb dit vaker meegemaakt. Waarom werken ze eigenlijk niet.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EBS

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EBS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door V. Spiekerman